البتانون

عزيزى
انت غيـــر مسجل .. بــــــادر بالتسجيل معنا
كى تتمكــــن من الاطـــــلاع على مواضيعـنا



البتانون


 
الرئيسيةالبوابةالتسجيلدخول

شاطر | 
 

 الحـــــــــرامى الصغيـــــــــر( أبوه شيخ منصر كبير )

اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
المستشار عثمان الكومى
المديـــــــــر العـــــــــــــام
المديـــــــــر العـــــــــــــام
avatar

علـــم الدولــــة :

مُساهمةموضوع: الحـــــــــرامى الصغيـــــــــر( أبوه شيخ منصر كبير )   7/12/2018, 3:31 pm

الحـــــــــرامى الصغيـــــــــر
( أبوه شيخ منصر كبير )

7_12_2018


الحـــــــــرامى الصغيــ،ـ،ــــر ( 1  )   كاميرا كومـــــى (1)  3_12_2018




الحـــــــــرامى الصغيـــــــــر  ( 2  )   كاميرا كومـــــى (2)  3_12_2018




الحـــــــــرامى الصغيـــــــــر  ( 3  )   كاميرا كومـــــى (3)  3_12_2018





الحـــــــــرامى الصغيـــــــــر  ( 4  )   كاميرا كومـــــى (4)  3_12_2018





فى صباح يوم الأثنين الموافق 3_12_2018
وفى الساعه السابعه وأربع وخمسون دقيقه

دخل هذا اللص الصغير لسرقتى بعد تكرار السرقه
مرات عديده وفى هذا التوقيت وللأسف الشديد
كان (الهارد به عطل) والحمد لله وصلت للحرامى
اللى كل يوم يدخل لسرقتى مستغلا نومى فى هذه
الساعه
وطبعا لما يكون الطفل حرامى يبقى أبوه شيخ منصر
او خول وأمه بتتناك  وماهماش فاضيين لتربية أولادهم
أذا كانوا فى الأصل أولادهم

ونحن نهيب بأى رجل أوشاب أو تلميذ يتعرف على هذا
اللص بموافاتنا بالأسم كى نسأل أمه عن ابوه الحقيقى
عشان نرد عليه
واللى يعرف أمه بتتناك فين يبلغنا عن المواعيد صيفا
وشتاءا وهى بتشتغل بالنوبه والا بالساعه والا بالليله
والفيزيتا عندها بكام


*  أحتفظ بأربع شرائط مسجل عليها الواقعه
واحتفظ بحقى قانـونيا وقضائيــا ضد
وليا أمر الحرامى

































.






عدل سابقا من قبل المستشار عثمان الكومى في 7/12/2018, 10:41 pm عدل 8 مرات
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
المستشار عثمان الكومى
المديـــــــــر العـــــــــــــام
المديـــــــــر العـــــــــــــام
avatar

علـــم الدولــــة :

مُساهمةموضوع: رد: الحـــــــــرامى الصغيـــــــــر( أبوه شيخ منصر كبير )   7/12/2018, 6:22 pm

أبنـــــــــاء العاهــــــــرات

Crying or Very sad
drunken
http://batanon.yoo7.com/t23943-topic


السبت الموافق  29_9_2018  الساعه  9,33  صباحا








العجل أبوطيزيــن اللى فى الصوره الأولانيه
أمه بتتناك من قدام ومن ورا فى وقت واحـد
وبالحجز والخرونج بتاع البيت أو أسد البيت
زوج اللبوه هوه المسؤول عن الحجز وعلى
الراغبين قى الحجز الذهاب اليه مباشرة
بشرط ان يكونا رجلان واحد يشتغل من
قدام والتانى من ورا

 
أما الواد بن الزانيه اللى فى الصوره التانيه امه
بتتناك للى يدفع يعنى ادفع واركب وفى أى مكان
فى زقاق فى زريبه فى خرابه وفيها ميزه كويسه
بتشتغل بمزاج وبدون زناقـه ولو مامعكش فلوس
ممكن تركب على النوته (شكك)


ولاد الزانيه دول بياخدو درس خصوصى فى


سنتــر أولاد الزوانـى للدروس اللصوصيــه


أمام صيدلية الدكتور : مصطفــى قنديــــل
بشارع خالـــد بن الوليـــد _ البتانـــــــون  

عند مدرس من نفس الفصيله
يعنى بن زانيه وطبعا أولاد لزوانى
بيعرفوا بعض وبينفعوا بعض
 (الطيور على أشكالها تقع)
(وكل شيللـــــو يشبهللـــو)

لأنه لوكان المدرس محترم

كان انتــقى أولاد محترمين
أنما للأسف

مع ملاحظة
بامكــــاننا تسجيل طالبات الدروس الخصوصيه
 (معــــدومى التربيـــــه)
ونحتفظ بها حفاظا عليهن وعلى سمعتهن ولكن
 اذا تمادين فسيتم النشــرعلى الملأ
وعلى الباغى تدور الدوائر

أحتفظ بثلاث شرائط مسجل عليها الواقعه
واحتفظ بحقى قانـونيا وقضائيــا ضد أهل
الأطفال أولاد الزوانى





أبنــــــــاء العاهــــــــرات   1



أبنــــــــاء العاهــــــــرات   2



أبنــــــــاء العاهــــــــرات   3























.






عدل سابقا من قبل المستشار عثمان الكومى في 9/12/2018, 2:18 am عدل 1 مرات
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
المستشار عثمان الكومى
المديـــــــــر العـــــــــــــام
المديـــــــــر العـــــــــــــام
avatar

علـــم الدولــــة :

مُساهمةموضوع: رد: الحـــــــــرامى الصغيـــــــــر( أبوه شيخ منصر كبير )   7/12/2018, 6:24 pm

أولاد الزوانـــــــى

8_6_2018


تذكـــــــروا معنـــــــا

العيــال الصاقطــه أولاد الزوانـــى
http://batanon.yoo7.com/t23348-topic





أنه فى يوم الجمعــــه الموافق 8_6_2018
وفى تمام السـاعه الخامسه والدقيقه الثمانية عشر
وفى شارع خالد بن الوليـد عـدى علينا مجموعه
من الأطفال ( أولاد الزوانى ) وقام أحدهم بالقاء
طوبه كبيره علينا وفرالجميع هاربا ونسى أولاد
الزوانى أن هناك كاميرات للتصويـــر وهذه
صورهم واترك الآمر للجميع ليقول كلمته

ونداء هام للزانيه أم الطفل

الذى يرتدى الأحمر من فضلك عرفينا أسم أبوه
الحقيقى عشان نرد عليه وسيبينا من الخرونج
المكتوب أسمه مع الطفل فى شهادة الميلاد
(ظل الحيطه) اللى بتسرحى على حسه


أحتفظ بأربعة شرائط مسجل عليهم الواقعه
واحتفظ بحقى قاتونيا وقضائيا ضد أهل
الأطفال ولاد الزوانى


















كاميـــــــرا (1) كومــــــــى (أولاد الزوانـــى) (8_6_2018)




كاميـــــــرا (2) كومــــــــى (أولاد الزوانـــى) (8_6_2018)




كاميـــــــرا (3) كومــــــــى (أولاد الزوانـــى) (8_6_2018)




كاميـــــــرا (4) كومــــــــى (أولاد الزوانـــى) (8_6_2018)





.




الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
المستشار عثمان الكومى
المديـــــــــر العـــــــــــــام
المديـــــــــر العـــــــــــــام
avatar

علـــم الدولــــة :

مُساهمةموضوع: رد: الحـــــــــرامى الصغيـــــــــر( أبوه شيخ منصر كبير )   7/12/2018, 6:28 pm

العيــال الصاقطــه أولاد الزوانـــى

Crying or Very sad
drunken

http://batanon.yoo7.com/t23348-topic

9_10_2017



فى العاشره وأربعون ديقيقه من صباح يــوم 9_10_2017
وفى موعد خروج الطلبه من الدرس حاول أربعه من الصيـــع
اولاد الزوانى بمعاكستى والقاء الشتيمه والأفاظ القذره ويجرون
الى أول الشارع ثم يعودون مره اخرى بوقاحه وسفاله منقطعة
النظير لا تربيه ولا أخلاق وانا فى منزلى ماذا تفعاـون لوحدث
مع أحدكم ذلك طبعا كل واحد منهم أبـــوه عباره عن خرونــج
فى البيت وما يعرفش أمه جابته منين ونسى أن كـلاب الشارع
بتخلف ولكنهـا بتربـى أما الخرونجـــات دول بيربــــوا فى غير
(ولادهم) عشان كـده ما بيهتمـــــوش بهم واذا كانـوا همـا ولاد
زوانى
فما حكم من يعطيهم الدرس فى العاشره صباحا وقت العمل
الرسمى فى المدرسه وطبعا على رأى المثل

(كل شله يشبهله حتى حتى التلميذ واللى جابه)






فين مدير المدرسه الذى ينتمـــى اليها التلميد والمدرس أكيد
مديرالمدرسه حلوف وأبن كلب لانه يتقاضى فلوس نظيـــر
تسريح المدرسين فى وقت العمل الرسمى والتلاميذ

ياترى بيسرح كام مدرس وبياخد من كل واحد كام ؟؟؟


العوض على الله  لا تربيه ولا تعليم
ياريت اللى يعرف اولاد الجزمه اولياء أمور العيال الصيع
دول يبلغنا باسمائهم أو اللى يعـرف أمهاتهــم بتســـرح فين
يعرفنا المكان وشكرا

ملعون أبو أولياء أمورالعيــال الصاقطه والمدرس اللى ورانا
خلقتهم ومدير مدرسه العشماوى اللطخ اللى مسرحهم فى وقت
العمل الرسمى نظير ما يتقاضاه من فلوس


(سأحتفظ بحقى قضائيا ومعى شرائط الفيديو كامله)


















كاميرا  1  كومى  (أولاد الزوانى)




كاميرا  2  كومى  (أولاد الزوانى)




كاميرا  3  كومى  (أولاد الزوانى)




كاميرا  4   كومى  (أولاد الزوانى)




مع ملاحظة أن شرائط الفيديو مرفوعه على اليوتيوب



.






عدل سابقا من قبل المستشار عثمان الكومى في 7/12/2018, 6:40 pm عدل 1 مرات
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
المستشار عثمان الكومى
المديـــــــــر العـــــــــــــام
المديـــــــــر العـــــــــــــام
avatar

علـــم الدولــــة :

مُساهمةموضوع: رد: الحـــــــــرامى الصغيـــــــــر( أبوه شيخ منصر كبير )   7/12/2018, 6:29 pm

حثالـــة البشـــر
( أبن الجحش)
يقـذف عثمان الكومى بقوالب الطوب


http://batanon.yoo7.com/t22619-topic

5_1_2017
( الساعه  1,30 ظهرا )


الساده المحترمين أهالى البتانون الكرام
ماذا تفعلون لو أن بعض الشباب يقذفونكم بالطوب
(قالب طوب أحمر) دون سبب أو مسبب ؟؟؟
سأترك لكم الأجابه


وأوجه كلامى لأولياء الأمور السفــــله عديمى التربيه
الذن ينجبون ويتركون أبنائهم للشارع دون تربيه
أو أخلاق كلنا يعلم أن فاقــــــد الشىء لا يعطيه
فماذا ننتظر من أولياء الأمور فاقـدى التربيه??
كيف أتعرض للقذف بالطوب بدون ذنب وبدون
سبب  ولماذا ؟؟؟؟

الى أحقــر أب أو ولى أمـــر

هل هذا أبنـــــك ؟؟؟
أنا متأكد أنه لوكان أبنـك حقيـــقى كنت أحسنت تربيته
ولكنهم ضحكوا عليـــك وختمـــوك على قفاك وقالولك
روح هات السبـوع وكتبــــوه بأسمـــك وخلاص وأنت
فرحت عشــــان بقــــــى فيـــــه ولــــد مكتوب بأسمك
ياريتك تسأل أمه عن ابوه الحقيقى مين عشان نشتكيله

ألا تعلم ايها الحقيـــر أن الكــــلاب فى الشارع بتخلف
وبتربــــى

أهل أحسنت تربيــــــة المكتوب بأسمك أيها الســـــافل
وهل هذه تربيتـــــك ؟؟؟؟
أذا كانت هذه تربيتك فاسمح لى بأن أقول لك
أنت موش متربى

أسم قاذف الطوب : عبد الرحمن محمد عبد اللطيف الجحش


سأحتفظ بحقى بأتخاذ الأجراءات القانونيه فى أبلاغ
الشرطه فى الولد وأبـوه ولدى شريط فيديو بالتفصيل



من فضلكم تابعوا معى هذه الصور
و شريط الفيديو


































.




الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
المستشار عثمان الكومى
المديـــــــــر العـــــــــــــام
المديـــــــــر العـــــــــــــام
avatar

علـــم الدولــــة :

مُساهمةموضوع: رد: الحـــــــــرامى الصغيـــــــــر( أبوه شيخ منصر كبير )   7/12/2018, 6:38 pm

تعرف على لصوص
 سرقة الموتوسيكلات وحقائب السيدات
 بالبتانون


http://batanon.yoo7.com/t22565-topic

الصور من
شارع خالـــــد بن الوليــــــد
أعتبارا من الساعه الرابعه مساء حتى الساعه الخامسه
يوم الأثنين 19_12_2016

رايحين جايين بيخططوا لسرقة موتوسيكل عثمان الكومى
واللى بيخبى وشه عشان ما نعرفوش وما يعرفوش أن فيه
 كاميرات بتصورهم













.




الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
الحـــــــــرامى الصغيـــــــــر( أبوه شيخ منصر كبير )
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
البتانون :: اخبـــــــــــــــــار البتــــــــــــــانون-
انتقل الى: